برند قفل آداک

ساخت وبلاگ

قفل الکترونیکی راهی برای جایگزینی کلیدها یا اضافه کردن ویژگی‌های اضافی اتوماسیون مانند باز کردن قفل از راه دور یا کنترل بسته و باز بودن قفل درب و روش جدید و مدرن برای ایمن‌سازی فضای داخلی است. است. اگر چه استفاده از کنترل از راه دور بیشتر در اتومبیل‌ها یافت می‌شود، بسیاری از ارائه‌دهندگان سیستم‌های امنیتی، قفل الکترونیکی را برای خانه‌ها و مشاغل ارائه می‌دهند که می‌توان آن را از راه دور کنترل کرد.

قفل الکترونیکی

 

در هر نوع قفل درب، از یک زبانه برای قفل شدن استفاده می‌شود که وارد چهارچوب شده و مانع از باز شدن درب شده و از دسترسی جلوگیری می‌کند. این زبانه در زمانی که قفل درب باز است، توسط دستگیره حرکت کرده و در صورتی که درب قفل باشد بدون حرکت در جای خود باقی می‌ماند و مانع از باز شدن درب می‌شود.

قفل الکترونیکی درب به وسیله کنترلرهای دیجیتالی فرایند قفل و یا باز شدن درب را کنترل می‌کند و این نرم‌افزار قفل است که از راه‌های مختلفی این دسترسی را برای افراد ایجاد می‌کند.

قفل‌های سنتی از برخی روش‌ها برای قفل و یا باز کردن درب استفاده می‌کنند، که در آن سیلندر قفل با یک خط از پین‌های فلزی کوچک در جای خود نگه داشته می‌شود، که هر یک از پین‌ها از نیمه فوقانی و پایینی تشکیل شده است.

هنگامی که یک کلید وارد شکاف شده و چرخانده شود، لبه دندانه‌دار کلید باعث می‌شود تا پین‌ها در جای خود قرار بگیرند تا سیلندر بتواند حرکت کند. سیلندر فقط وقتی حرکت می‌کند که هر پین فقط به اندازه کافی جابجا شود تا یک جداسازی مستقیم بین نیمه بالایی و پایینی همه پین??ها ایجاد شود.

منبع: قفل الکترونیکی درب چیست

برند قفل آداک...
ما را در سایت برند قفل آداک دنبال می کنید

برچسب : قفل هوشمند , قفل الکترونیکی , قفل دیجیتال , دستگیره دیجیتال , قفل الکترونیکی درب, نویسنده : نوروزی adaklock بازدید : 114 تاريخ : شنبه 25 مرداد 1399 ساعت: 19:37

دردسرهای تحویل کلیدها و مدیریت آنها باعث می‌شود که شما دائما در مورد از دست دادن، تعویض و سوءاستفاده از کلیدها نگران باشید. استفاده از سیستم‌های کنترل دسترسی هوشمند موجب می‌شوند تا شما بتوانید کنترل بهتری داشته باشید. به طور کلی بسیاری از افراد، کلیدهای خود را حداقل یکبار گم کرده‌اند و این مشکل با بهره‌بردن از سیستم‌های کنترل هوشمند برطرف خواهد شد.

سیستم هوشمند ورود به هتل

فراهم کردن دسترسی اختصاصی به افراد مختلف به شما امکان می‌دهد تصمیم بگیرید که چه موقع و کجا می‌توانند وارد شوند. قفل‌های هوشمند که کدهای دسترسی زمان‌دار را در اختیار شما می‌گذارند، در این شرایط بسیار عالی هستند زیرا قفل و کلید سنتی به شما اجازه نمی‌دهد پس از انقضاء اعتبار، امکان ورود افراد را کنترل کنید.

سیستم‌های دسترسی هوشمند امکان ثبت اطلاعات ورود افراد را در اختیار شما قرار داده و به شما امکان می‌دهند چنین اطلاعاتی را به راحتی کنترل و بازیابی کنید. این تجهیزات هتلی نه تنها باعث آرامش خاطر افراد می‌شوند، بلکه می‌توانند رزرو اتاق را در یک روند عملیاتی بسیار روان‌تر نیز تسهیل کنند.

منبع: https://adaklock.com/سیستم-کنترل-دستی-هوشمند/

برند قفل آداک...
ما را در سایت برند قفل آداک دنبال می کنید

برچسب : قفل هوشمند , دستگیره کارتی , قفل کارتی , قفل دیجیتال ارزان, نویسنده : نوروزی adaklock بازدید : 116 تاريخ : شنبه 11 مرداد 1399 ساعت: 18:16

با استفاده از این نوع دستگیره ها در ساختمان بسیاری از دغدغه ها فراموش خواهد شد. بزرگترین دغدغه هر شخصی ورود افرادی به داخل ساختمان و سرقت وسایل می‌باشد، با استفاده از دستگیره های کارتی می‌توان از ورود افراد متجاوز به داخل خانه تا حدود بسیار زیادی جلوگیری نمود. به دلیل استفاده از تکنولوژی پیشرفته در این نوع ستگیره امکان هک کردن آن‌ها بسیار کم می‌باشد در نتیجه امنیت ساختمان افزایش خواهد یافت. استفاده از این نوع از قفل و دستگیره کارتی درب در کسب و کارهای بزرگ باعث ثبت و کنترل بهتر ورود و خروج کارمندان شده و می‌توان آن را به دیگر سیستم‌های امنیتی محیط متصل کرده و امنیت بیشتری را برای محیط ایجاد کرد.

ورود آسان با دستگیره کارتی درب به ساختمان یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از این نوع قفل‌های هوشمند می‌باشد. همچنین در صورتی که با عجله خانه و یا محل کار خود را ترک کنید، امکان قفل نکردن درب وجود خواهد داشت، اما زمانی که دستگیره کارتی درب نصب شده باشد، برخی از این قفل‌ها این قابلیت را دارند که بعد از گذشت مدت مشخصی به صورت اتوماتیک قفل می‌شوند.

 

برند قفل آداک...
ما را در سایت برند قفل آداک دنبال می کنید

برچسب : دستگیره دیجیتال , دستگیره کارتی , دستگیره هوشمند , قفل هوشمند درب, نویسنده : نوروزی adaklock بازدید : 145 تاريخ : شنبه 4 مرداد 1399 ساعت: 20:11